baner_istorie

Istoria noastră

Din 1982

19821996200020072011201220152016
  • 1982

    Istoria Grupului Aaylex începe cu Avicola Buzău și anul 1982, când aceasta a fost înființată, iar în 1991 devine societate pe acțiuni.
    Startul unei companii care avea să devină un brand respectat nu doar în România, dar și la nivel internațional.

    1982
  • 1996

    În anul 1996, Avicola Buzău a fost listată la Bursă, ca urmare a procesului național de privatizare. În 1998, Aaylex Trading a preluat pachetul majoritar de acțiuni și împreună cu expertiza în marketing, vânzare și distribuție de carne de pasăre, a adus operațiunilor rezultate excepționale.
    Încă de atunci, Grupul a început să se dezvolte în conglomeratul de companii care funcționează în prezent și a organizat procesele operaționale în categorii generale interdependente.

    1996
  • 2000

    Brandul CocoRico devine marca înregistrată a Grupului Aaylex.
    O promisiune făcută consumatorilor, pentru a recunoaște un produs românesc autentic, carnea de pui sănătoasă și sigură.

    2000
  • 2007

    Avicola Buzău este retehnologizată conform normelor U.E. de bio-securitate si se implementeaza sistemul de management al calității.
    Toate eforturile de până acum au făcut ca, în anul 2007, când România a intrat în Uniunea Europeană, compania să fie deja pregatită să se alinieze standardelor europene și să continue relațiile comerciale intra și extra-europene.

    2007
  • 2011

    Grupul Aaylex inaugurează Aaylex Prod – unul dintre cele mai mari și moderne abatoare din Europa.
    Se implementează sistemul de management al calității și siguranței alimentelor – HACCP .

    Grupul Aaylex primește numeroase certificări ce atestă calitatea produselor CocoRico: BRC grade AA, ISO 9001; IFS High Level.
    Carnea de pui produsă aici în condiții de calitate și responsabilitate se exportă în peste 10 țări și este apreciată de milioane de consumatori din întreaga lume.

    2011
  • 2012

    Brandul CocoRico are o nouă identitate vizuală, ca marcă înregistrată a grupului Aaylex.
    CocoRico devine ambalajul alb, roșu și albastru, simbolul calității desăvârșite pentru carnea de pui. Albastru înseamnă simplitate, igienă, siguranță alimentară și sănătate, iar roșul este simbolul energiei și pasiunii CocoRico, care ne face să mergem mai departe, mai buni, în fiecare zi.

    2012
  • 2015

    Grupul Aaylex obține o nouă certificare ISO 140001.
    Cerificările primite demonstrează consecvența CocoRico în păstrarea aceleiași calități pentru consumatorii din toată lumea. Înseamnă recunoașterea respectării celor mai exigente cerințe recunoscute la nivel internațional, cu privire la calitate, biosecuritate și igienă.

  • 2016

    Se inaugurează cea mai modernă fabrică de hrană pentru pui: Aaylex Agro Cooperativa Agricolă.
    Astfel, alături de grija pentru mediul înconjurător, prin folosirea unei stații speciale de biogaz, a platformelor speciale pentru depozitarea deșeurilor, stațiilor de epurare, filtrelor de igienizare, precum și panourilor solare pentru producția de energie electrică “verde”, investițiile recente au vizat dezvoltarea bazei de producție, îmbunătățirea controlului și calității hranei puilor sau menținerea calității continue a apei curate, de cea mai bună calitate, pe traseul de la izvor până la adăpătoarele puilor.

        Brandul CocoRico are o nouă identitate vizuală prin lansarea conceptului “Ești Super când alegi sănătos “.
        Brandul Aaylex are o nouă identitate vizuală, integrată.
      Avicola Buzău este delistată de la bursă. Acționariatul rămâne 100% românesc.
    2016