Alege Cocorico

La Cocorico, valoarea constă în calitatea premium a produselor, iar identitatea mărcii este definită de prospețime, naturalețe, standarde de producție etice și responsabilitate socială.

Unul dintre cei mai moderni și mai mari producători de carne de pasăre din Europa
În cei peste 40 de ani de activitate, Cocorico a fost considerat întotdeauna un producător de pui de încredere, îmbinând ceea ce este mai bun în agricultura tradițională cu ceea ce este mai bun în creșterea animalelor pentru industria alimentară.

Cocorico își propune să crească
cel mai natural, mai sănătos
și cel mai gustos pui.

Natural și proaspăt
Toate produsele Cocorico sunt nemodificate genetic (non-OMG), nu conțin antibiotice pentru îmbunătățirea creșterii, nu conțin hormoni de creștere și aditivi, iar puii sunt crescuți cu hrană 100% naturală.

Calitate premium
Microclimatul în care sunt crescuți puii este monitorizat constant cu ajutorul tehnologiilor avansate. Această metodă menține temperatura și umiditatea, ventilația, aerul proaspăt și igiena pentru a asigura biosecuritatea și bunăstarea puilor.

Etic și sustenabil
Urmăm strategia europeană „de la fermă la furculiță”, implementăm cele mai înalte standarde de bunăstare și de biosecuritate pentru creșterea puilor, inovare sistemică, tehnologii avansate și practici sustenabile pe întreg lanțul valoric, transformând modelul de producție și de consum, cu scopul de a asigura alimente sănătoase și accesibile pentru acum și generațiile viitoare, de a realiza tranziția la energia verde din surse regenerabile și de a reduce amprenta ecologică a activității noastre.
Cocorico utilizează energie sustenabilă acolo unde este posibil. Compania găzduiește prima unitate de BIOGAZ din sud-estul Europei și folosește panouri solare cu scopul de a genera energie verde pentru iluminatul spațiilor.

Brand inovativ, Cocorico a creat gama de produse Porții, create special pentru a veni în sprijinul consumatorului contemporan și a facilita consumul responsabil, ce permite: controlul cantității porției de consum zilnice, consumul de produse proaspete și reducerea risipei alimentare.

Responsabilitate socială
AAylex One promovează o viață sănătoasă prin educație pentru sănătate, implicare socială, bunăstare umană, practici de afaceri sustenabile și sprijinirea inițiativelor culturale.

Ambalare optimă
Utilizăm doar recipiente de înaltă calitate și procedee inovative de ambalare, cu rol de menținere a produselor proaspete. Controlăm temperatura  prin sisteme revoluționare de refrigerare cu aer și atmosferă controlată, reducem la minimum contactul fizic cu produsul, pentru un grad ridicat de biosecuritate. Am implementat sisteme unice no touch”, oferind consumatorului ocazia sa fie prima persoană care atinge produsele.

Cel mai înalt nivel de biosecuritate
Sistemul integrat de management al producției este în conformitate cu cele mai exigente standarde ale industriei, pentru food safety, mediu și responsabilitate socială: BRC, IFS, FSSC, BSCI, ISO, BRCGS-ETRS  și HALAL, alături de propriile sisteme pentru controlul întregului sistem, implementate cu liderul mondial SGS în domeniul inspecției, verificării, testării și certificării. Suntem recunoscuţi ca reper global pentru calitate şi integritate.

Abordarea integrată a activității
Datorită interacțiunilor de business pe care le generăm, suntem practic un sistem integrat pe verticală și orizontală, care coagulează exclusiv, direct prin funcționalitatea parteneriatelor cu alte entități economice ca și ferme, producători de cereale, grupuri logistice, firme de transport intern și internațional, firme de distribuție, magazine de retail, susținând alte peste 10.000 de locuri de muncă.

Cocorico acoperă mai multe divizii și include stațiile de incubație, fermele de pui de carne, fermele de reproducție și creștere pui, unitatea de producție hrană a păsărilor de curte, abator si laboratoare de asigurare a calității certificate RENAR (QA).

Echipă profesionistă de vânzări la nivel european
Marca este prezentă în peste 25 de magazine Cocorico din sud-estul României. Lanțului de distribuție i se adaugă hypermarketuri și supermarketuri, magazine alimentare (băcănii), măcelării, magazine online și magazine gastronomice din peste zece țări europene.