AAylex ONE, singura companie românească din domeniul alimentar ce câștigă, pentru brandul său Cocorico, Premiul pentru Excelență în Calitate, The International Diamond Prize, la Bruxelles.
Citește mai multe pe Cine Suntem Noi
Facebook facebook.com/cocorico.ro
Instagram instagram.com/wesaycocorico
Share
Prestigioasa Societate Europeană pentru Cercetarea Calității (ESQR), cu sediul la Lausanne, Elveția, a oferit luna aceasta AAylex ONE –și brandului său Cocorico, trofeul The International Diamond Prize pentru Excelență în Calitate 2023, în categoria Gold.
Ceremonia de decernare a premiilor a avut loc pe 9 iulie, la Bruxelles, Belgia și a reunit, 47 de companii din 42 de țări din Europa, Asia, America, Africa și Australia, din diverse domenii de activitate.
Trofeul primit de AAylex One – Cocorico confirmă încă o dată că inovația, dăruirea, cercetarea continuă și responsabilitatea față de consumatori, pot duce produsele 100% românești pe cele mai înalte scene ale lumii.
„Suntem onorați de câștigarea unui premiu de excepție, The International Diamond Prize pentru Excelență în Calitate, și de faptul că suntem prima companie românească din domeniul alimentar ce primește această distincție. Această recunoaștere a tuturor eforturilor noastre zilnice și a muncii și investițiilor continue, ne obligă ca și de acum înainte să respectăm aceleași principii morale și etice, care oferă consumatorilor de pretutindeni produse din pui sănătoase, 100% naturale și sustenabile, cu grijă pentru mediul înconjurător. Cocorico reprezintă „The All- Natural Chicken Brand”, în toate formele sale, proaspăt, gata de gătit sau gata de consum.”, declară Cristian Bărbulescu, CEO AAylex ONE.
Societatea Europeană pentru Cercetarea Calității (ESQR) promovează conștientizarea calității, recunoaște bunele practici de afaceri, inovația tehnologică, realizările de calitate în organizațiile din întreaga lume și promovează strategiile de performanță de succes ale acestor organizații.
Premiul oferit de ESQR, pe 9 iulie, la Bruxelles, e cu atât mai important pentru noi, cu cât înseamnă apreciere și recunoaștere a calității premium a Cocorico, The All-Natural Chicken Brand, a investițiilor constante și substanțiale (total > 50 milioane de euro doar în ultimii 3 ani), dar și a muncii neîncetate de cercetare și dezvoltare, dedicată viziunii unice de a crea produse sigure, sănătoase și accesibile pentru toți consumatorii care își doresc alimente 100% naturale și fără aditivi.