Grupul AAylex investește peste 15 milioane euro pentru realizarea unui produs unicat pe piața globală. Produsul este lansat sub brandul grupului AAylex, Cocorico.
Citește mai multe pe Gamă de Produse - Cocorici
Facebook facebook.com/cocorico.ro
Instagram instagram.com/wesaycocorico
Share
„Cocorico lansează astăzi un produs unic la nivelul pieței globale de produse din carne de pui. După 2 ani de cercetare, dezvoltare, testare și o investiție de peste 15 milioane euro, într-o nouă unitate de producție, Cocorico a reușit să creeze rețeta și tehnologia care marchează o premieră în industria de profil: un produs popular la nivelul consumatorilor din întreaga lume, realizat după cele mai exigente standarde ale celor preocupați de un stil de viață sănătos. Cârnații de pui Cocorico sunt 100% din carne de pui proaspătă și condimente naturale, fără nitriți, fără nitrați, fără gluten, fără membrană, fără aditivi sau conservanți.
“Pentru mulți dintre cei implicați, crearea unui astfel de produs a părut o misiune imposibilă, dar creativitatea noastră și încrederea echipei că vom reuși au făcut-o posibilă. După doi ani de cercetare, dezvoltare, testare, modificări în tehnologie, textură, temperaturi, fluxuri, am reușit să creăm acest produs unic, 100% natural. Este o inovație 360, înregistrând o premieră globală. De la hrana puilor, până la produsul finit, avem pe linie 100% natural. Cu această ocazie, doresc să mulțumesc tuturor colaboratorilor din țară și străinătate care au avut încredere în noi și au participat la realizarea acestui proiect, inclusiv furnizori de utilaje, instituții financiare, partenerilor de branding, precum și colaboratorilor și clienților noștri care au gustat și apreciat produsul,’’ a menționat Bogdan Stanca, fondator și CEO al Grupului AAylex, proprietarul mărcii Cocorico.
Investiția de peste 15 milioane euro a fost direcționată pentru construcția de la zero a unei unități specializate, care integrează robotizare și automatizări de ultimă oră, inclusiv inovații și condiții speciale de biosecuritate. A inclus, de asemenea, etapele de cercetare, dezvoltare, testare, stabilizarea rețetei, ambalarea specială, construcția brand-ului, asigurarea logisticii și distribuției.